Zwrot
Zakupiłeś u nas towar, który chcesz zwrócić? Nie ma problemu! W ciągu 14 dni od otrzymania towaru możesz to zrobić.
Jak dokonać zwrotu?
Wypełniony Formularz zwrotu , wraz z dowodem zakupu (paragon lub FV) i produktem odeślij na adres:
Proszę o nie nadawanie przesyłek na ACCDOG tylko zgodnie z poniższymi wytycznymi.
Anna Bendkowska ul. Powstańców Warszawy 2/1 , 44-100 Gliwice
mail: kontakt@accdog.pl, tel. 519-402-908
Dopisek: ZWROT
Przesyłki błędnie zaadresowane mogą nie zostać odebrane.
Możesz również zrobić zwrot poprzez swoje konto w naszym sklepie https://www.accdog.pl/moje-konto/orders/ dzięki czemu zaoszczędzisz czas i nie musisz drukować żadnych dokumentów.
Wybierz opcje zwrot przy Twoim zamówieniu. Następnie zaznacz produkty, które chcesz zwrócić i wypełnij dane. Odeślij produkt z wykorzystaniem Furgonetka zwrot ACCDOG lub nadaj samodzielnie na powyższe dane.
Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, musi być kompletny i nie zniszczony.
Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów i gwarancji znajdziesz TUTAJ.
Aby ułatwić Państwu dokonywanie zwrotów przygotowaliśmy wraz z serwisem Furgonetka.pl uproszczoną procedurę:
przesyłkę można do nas nadać za pośrednictwem portalu furgonetka.pl : Furgonetka zwrot ACCDOG
Pamiętaj, że produkty wg indywidualnego projektu np. kolekcja Rainbow, obroże i smycze w niestandardowej rozmiarówce lub z niestandardowymi rozwiązaniami, a także akcesoria z okuciami ze stali nierdzewnej, czarnymi oraz różowego złota oraz obroże personalizowane z wytłoczonym imieniem, numerem telefonu NIE podlegają zwrotom.
PRODUKTY ODSYŁANE DO NAS POWINNY BYĆ CZYSTE !
Gwarancja
Wszystkie produkty ACCDOG® tworzymy z najwyższą starannością używając tylko sprawdzonych komponentów. Przyświeca nam idea aby nasze produkty były praktyczne i długowieczne. Zawsze bierzemy odpowiedzialność za nasze produkty i służymy pomocą w naprawie.
Gwarancji nie podlegają produkty, które były użytkowane niezgodnie z ich przeznaczeniem, uległy uszkodzeniu mechanicznemu lub się zużyły. Staramy się aby naprawić każdy uszkodzony produkty świadcząc odpłatny serwis naprawy. Wyceny dokonujemy indywidualnie w zależności od powstałych uszkodzeń.
Produkty wysłany do naprawy musi być czysty! Dbając o higienę pracy naszych pracowników nie naprawiamy produktów, które nie zostały wcześniej wyczyszczone. Klient, który odeśle do nas brudny produkt naraża się na naliczenie dodatkowych kosztów odsyłki produktu bez dokonania naprawy. Dbajmy wspólnie o swoje bezpieczeństwo.
Zgłoszenia reklamacyjne/ Prośby o naprawę wraz ze zdjęciami i opisem powstałych uszkodzeń prosimy kierować na adres sklep@accdog.pl . W przypadku reklamacji prosimy koniecznie napisać w jakich okolicznościach doszło do uszkodzenia i kiedy wada została zauważona.
Nie przyjmujemy zgłoszeń nadesłanych poprzez media społecznościowe takie jak Facebook czy Instagram.
Produkty prosimy odsyłać na adres:
Anna Bendkowska ul. Powstańców Warszawy 2/1 , 44-100 Gliwice
mail: kontakt@accdog.pl, tel. 519-402-908
Dopisek: NAPRAWA
Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami, pomożemy 🙂