Zwrot
Zakupiłeś u nas towar, który chcesz zwrócić? Nie ma problemu! W ciągu 30 dni od otrzymania towaru możesz to zrobić.
Jak dokonać zwrotu?
Odeślij produkt z wykorzystaniem Furgonetka zwrot ACCDOG.
Wpisz maila, z którego dokonałeś zakupu. Aby przejść dalej musisz potwierdzić kodem, który przyjdzie na twoją skrzynkę. Następnie zaznacz produkty, które chcesz zwrócić. Wystarczy wybrać tylko odpowiedniego kuriera i odesłać do nas przesyłkę.
Pamiętaj, że produkty z kolekcji Rainbow oraz z personalizacją nie podlegają zwrotom. Personalizacje, które nie podlegają zwortom:
- okucia z oznaczeniem [PREMIUM]
- okucia dziurek w obrożach 38 mm
- wydłużenie smyczy o 100 cm lub 200 cm (do 4 m lub 5 m)
- obroże z wytłoczonym napisem (np. imię psa )
- niestandardowe rozmiary
Wysyłając produkty, które są personalizowane narażasz się na dodatkowy koszt odebrania z naszej pracowni produktów.
Korzystając z formularza zwrotów furgonetka nie musisz do środka wkładać dodatkowych dokumentów. Bardzo proszę o dopisanie na kartonie ZWROT.
Decydując się na tradycyjny zwrot proszę o odesłanie:
wypełniony Formularz zwrotu , wraz z dowodem zakupu (paragon lub FV) i produktem odeślij na adres:
Proszę o nie nadawanie przesyłek na ACCDOG tylko zgodnie z poniższymi wytycznymi.
Anna Bendkowska ul. Powstańców Warszawy 2/1 , 44-100 Gliwice
mail: sklep@accdog.pl, tel. 519-402-908
Dopisek: ZWROT
DROGI KLIENCIE PAMIĘTAJ :
Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, musi być kompletny i nie zniszczony.
Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów i gwarancji znajdziesz TUTAJ.
Pamiętaj, że produkty wg indywidualnego projektu np. kolekcja Rainbow, obroże i smycze w niestandardowej rozmiarówce lub z niestandardowymi rozwiązaniami, obroże personalizowane z wytłoczonym imieniem, numerem telefonu NIE podlegają zwrotom.
PRODUKTY ODSYŁANE DO NAS POWINNY BYĆ CZYSTE !
Gwarancja
Wszystkie produkty ACCDOG® tworzymy z najwyższą starannością używając tylko sprawdzonych komponentów. Przyświeca nam idea aby nasze produkty były praktyczne i długowieczne. Zawsze bierzemy odpowiedzialność za nasze produkty i służymy pomocą w naprawie.
Gwarancji nie podlegają produkty, które były użytkowane niezgodnie z ich przeznaczeniem, uległy uszkodzeniu mechanicznemu lub się zużyły. Staramy się aby naprawić każdy uszkodzony produkty świadcząc odpłatny serwis naprawy. Wyceny dokonujemy indywidualnie w zależności od powstałych uszkodzeń.
Produkty wysłany do naprawy musi być czysty! Dbając o higienę pracy naszych pracowników nie naprawiamy produktów, które nie zostały wcześniej wyczyszczone. Klient, który odeśle do nas brudny produkt naraża się na naliczenie dodatkowych kosztów odsyłki produktu bez dokonania naprawy. Dbajmy wspólnie o swoje bezpieczeństwo.
Zgłoszenia reklamacyjne/ Prośby o naprawę wraz ze zdjęciami i opisem powstałych uszkodzeń prosimy kierować na adres sklep@accdog.pl . W przypadku reklamacji prosimy koniecznie napisać w jakich okolicznościach doszło do uszkodzenia i kiedy wada została zauważona.
Nie przyjmujemy zgłoszeń nadesłanych poprzez media społecznościowe takie jak Facebook czy Instagram.
Produkty prosimy odsyłać na adres:
Anna Bendkowska ul. Powstańców Warszawy 2/1 , 44-100 Gliwice
mail: sklep@accdog.pl, tel. 519-402-908
Dopisek: NAPRAWA
Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami, pomożemy 🙂